Welkom!

Nou, daar gaat ie dan! Mijn aller allereerste artikel. Eerst maar eens even netjes voorstellen: Ik ben Miranda en word dit jaar alweer 30. Ik woon in het oosten van het land, samen met mijn man en onze hond.

Om er voor te zorgen dat dit eerste artikel geen enorme lap tekst wordt, heb ik besloten om de komende week elke dag iets over mezelf te schrijven.

Vandaag begin ik met het belangrijkste: wat kun je verwachten op ByMirandaa? Omdat mijn interesses erg uiteenlopen, zullen de artikelen ook heel verschillend zijn. Maar over het algemeen met 1 belangrijk gedeeld kenmerk: creatief. Ik ben namelijk erg creatief, al zeg ik het zelf. En houd er van om van alles zelf te maken, of in ieder geval een wilde poging te doen:)

Denk hierbij aan koken, bakken en taarten of cupcakes decoreren. Maar ook kaartjes maken, scrapbooking, fotograferen en haken. Ik zal vooral schrijven over alles wat mij op dat moment bezig houdt. Dus met een persoonlijk tintje. Dit kan een DIY project zijn, een inspiratie artikel of iets op het gebied van nails, hair en verzorging. Ook zal ik regelmatig foto’s van onze hond, inrichting of andere persoonlijke dingen delen.

Nieuwsgierig? Hier alvast een kleine sneakpeak: deze week zal ik elke dag iets uitlichten en er meer over vertellen. Er valt natuurlijk nog veel meer over mij te weten dan ik je in een week kan vertellen, maar wanneer je mijn blog blijft volgen zal je me steeds beter leren kennen.

Ondertussen ben ik ook wel erg benieuwd naar jou, dus vertel:

Wie ben jij, vertel wat over jezelf en laat vooral je blogadres achter zodat ik eens een kijkje kan nemen.

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

handtekening

4 gedachten over “Welkom!

  1. Linda

    Hoi, ik zag je reactie ip mama’s jungle. Altijd leuk om weer nieuwe beginnende blogs te vinden. Ziet er strak uit. Leuk om zo met een over mij week te beginnen. Ben erg benieuwd naar je taarten.

    1. bymirandaa Berichtauteur

      Leuk dat je mijn blog komt bezoeken! Bedankt voor de complimenten:)

      a.s. Komt het laatste voorstelartikel online en dan laat ik vast wat van m’n taarten zien:)

Geef een reactie

