Pinteressant: Pasen

Hoi! Leuk dat je er bent.

Omdat het bijna Pasen is zullen veel van mijn artikelen deze week over Pasen gaan. Vandaag begin ik met een beetje inspiratie.

Volg je mij al op pinterest? Daar verzamel ik allerlei inspiratiefoto’s op verschillende gebieden. Ik heb ook een inspiratiebord voor Pasen gemaakt, als je op het plaatje van dit bord hierboven klikt kom je er direct. Wanneer je mijn volledige account wil bezoeken kun je op het pinterest-logo rechts boven in beeld klikken, of wanneer je via je smartphone deze website bezoekt, helemaal onderaan de pagina. Β Als je zelf nog een leuke pin voor Pasen hebt, deel deze dan met mij! Dan wordt het bord steeds voller en completer.

En nu op naar de pins die ik er voor je heb uitgelicht:

Glitter! Altijd goed natuurlijk. De eerste lijkt me super simpel, paar gluedots (in elke scrapbook- en knutselwinkel te koop) losse glitter er op en klaar ben je. De tweede met verf is natuurlijk iets meer gedoe, maar ook prachtig.

Misschien toch nog maar even m’n haaknaald uit de kast gaan halen, want zeg nou zelf, hier wordt je toch vrolijk van? Als je de eerste link volgt, zal je een mooie tutorial vinden. De 2e is helaas alleen een inspiratiefoto, maar er moet vast een haakpatroon van een eivorm te vinden zijn online.

Natuurlijk kan iets te eten niet achter blijven. Brownies bakken en met een rond uitsteekvormpje uitsnijden. Volgens mij ben je dan al een heel eind? Paar lekkere chocolade eitjes er op en je hebt een mooie eyecatcher voor je high tea, brunch of voor bij de koffie natuurlijk!

En als laatst nog wat inspiratie voor aan de voordeur, ziet er ingewikkeld uit, maar moet te doen zijn volgens mij. Wel eerst een tripje naar het tuincentrum plannen:)

Bron 1 Bron 2 Bron 3 Bron 4 Bron 5 Bron 6

Wat maak jij voor Pasen? Decoratie, eten, iets zoets? Of een mooie nailart? Ik ben benieuwd naar jullie foto’s!

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

handtekening

10 gedachten over “Pinteressant: Pasen

    1. bymirandaa Berichtauteur

      bedankt voor je reactie:) ik ga straks ook ff op jouw blog kijken.
      Ja die tweede is echt leuk he! Ik heb ook zin om wat te maken, denk dat ik (lui) voor de eerste ga. Lekker makkelijk en snel resultaat:)

  1. Marjolijn(scraplijn)

    Wat een leuk blog heb je en wat ben je enorm actief!! Hoe doe je dat allemaal zeg heb je ook nog een baan naast dat alles of lukt dat niet met je reuma. In ieder geval maak je prachtige dingen. groetjes,
    Marjolijn.

    1. bymirandaa Berichtauteur

      haha bedankt voor de complimenten marjolijn:) leuk dat je mn blog even kwam bezoeken!
      ik doe het niet allemaal tegelijk gelukkig. Ik wissel de meeste hobby’s af en toe een beetje af:)
      Ik heb een baan voor 20 uur, dus dat laat nog wat ruimte over voor alle hobby’s:)

Geef een reactie

