Shoplog!

Hoi! Leuk dat je er bent.

Vandaag mijn eerste shoplog. Omdat Pasen er aan komt en ik nog niks aan decoratie in huis had ben ik afgelopen week de stad in gegaan. Ik heb wat dingetjes gekocht voor DIY’s die er aan komen en nog wat nailart benodigdheden. Kijk je mee?

 

Ik ben bij mijn 4 favoriete winkels geweest als het gaat om decoratie, snuffelen en koopjes.

Allereerst ben ik bij de Action geweest, daar kocht ik waterballonnen en kinderlijm voor een leuk DIY-project. Daar lees je aan het eind van deze week meer over. (als het lukt natuurlijk:)) En nog een grote roze kaars, bij de Action lekker goedkoop.

Bij de Xenos kocht ik goedkope eierdopjes en 3 kaarsen voor een DIY-project voor Pasen. Dat komt morgen online. Nog wat groene eitjes en kuikentjes ter decoratie en wat lekkers om weg te geven:)

Bij de Kruidvat scoorde ik 6 vrolijke lakjes van Essence. Speciaal voor een nailart die Donderdag online komt. Mocht je swatches van deze nagellak willen zien hoor ik dat graag. Ze liggen al een tijdje in de schappen, dus waarschijnlijk ken je ze toch al:) Voor €1.69 per flesje was dit in ieder geval een koopje:)

En als laatste nog even langs de Hema, ik had een nieuw notitieblok nodig en deze heeft een jaarplanning op de voorkant. Dat leek me wel zo handig. De kleurtjes zijn in elk geval vrolijk en de prijs was ook mooi. Dit kostte €2.50, daar kan ik wel weer even mee vooruit!

Waar shop jij graag? Wat zijn jouw go-to-winkels voor dit soort benodigdheden?

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

handtekening

 

15 gedachten over “Shoplog!

    1. bymirandaa Berichtauteur

      ja echt he? En in de action krijg ik ook altijd inspiratie van nieuwe DIY’s door al die leuke spulletjes!
      De eerste is gister online gekomen en a.s. zaterdag komt er nog een DIY aan.

  1. Nicole

    De Xenos is ook een favo van mij maar die hebben we niet in het dorp.
    Dus ik kom nu vooral bij de hema, kruidvat en de action omdat die winkels wel hier zitten!

Geef een reactie

