Paasbrunch: de foto’s

Hoi. Wat leuk dat je er bent!

En dan is het alweer tweede paasdag. De dag waarop wij lekker niks doen. Uitslapen, paasontbijtje en verder niks. Zoals een luie zondag;) Heerlijk.

Maar gisteren hebben we een heerlijke paasbrunch (brunch, lunch, high tea, van alles wat) klaargemaakt en daar wil ik je graag de foto’s van laten zien!

Ik had alles op tafel neergezet en er een soort lopend buffet van gemaakt. Mijn lieve zus had de versgeperste sinaasappelsap meegenomen in een tap van de Hema, staat leuk zo erbij op tafel hè! Ik denk dat ze er wel flinke spierballen aan over heeft gehouden, na het persen van dik 3,5 liter sap:)

Ik had opgerolde, gevulde, wentelteefjes gemaakt. Binnenkort laat ik je zien hoe. Ze waren heerlijk:)

Brownies en truffels. Van de truffels binnenkort ook een ‘recept’, al stelt dat niet zoveel voor;) Supersimpel maar oh zo lekker!

Regenboogfruit!

Paprika, wortel en komkommer met een dipsausje. Allemaal een eigen bekertje. Ideetje van pinterest. Hartstikke handig, zo heeft iedereen zijn eigen bakje met dip.

Eigen gemaakte eiersalade. Deze was echt heerlijk. Morgen een artikel met mijn recept!

En de laatste foto; gevulde wraps. Deze hapjes maak ik erg vaak en ik vul ze steeds weer anders, inmiddels heb ik een behoorlijke hoeveelheid vullingen verzameld en ze vallen elke keer weer erg goed in de smaak. Binnenkort laat ik je in een apart artikel zien welke vullingen ik gebruik en geef ik je nog een aantal tips.

Na het eten even tijd om de benen te strekken:) Puck kon lekker zijn energie kwijt en achter stokken aan rennen.

Hij was na een half uurtje lopen al helemaal kapot:)

Oh ja, we hebben erg veel chocola gekregen van onze lieve ouders:) Ze stonden zo gezellig samen op tafel dat ik er nog snel even een foto van moest maken. haha!

Hoe was jouw eerste paasdag? 

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

handtekening

 

17 gedachten over “Paasbrunch: de foto’s

  1. Je@net

    Dat ziet er allemaal heerlijk uit, Miranda.
    Wij hebben gisteren ook gebruncht met kinderen en aanhang. Zó gezellig (en lekker :o)
    Vandaag een rustige dag; manlief is naar het voetbalveld, ik ben even bij mams op de thee geweest en ga vanmiddag nog even aan de freubel!
    Fijne dag en ik kom gauw nog weer even terug hier…voor de recepten en om verder te lezen.
    Je blog ziet er gezellig uit!

  2. Happy Lioness

    Dat ziet er heerlijk uit. Wij zijn gisteren met de kids naar dierentuin geweest en hebben ’s avonds net als een groot gedeelte van Nederland geloof ik, heerlijk gegourmet.

Geef een reactie

