TBT: onze wc

Hoi. Wat leuk dat je er bent!

Vandaag voor het eerst: TBT, of wel: Throw Back Thursday. Voor TBT laat ik je een oude foto zien.

Mijn man en ik zijn samen sinds 2002 (getrouwd sinds 2012) en wonen samen sinds 2006. Toen wij eind 2006 de sleutel van onze gehuurde flat kregen waren we apetrots. Maar verstand van inrichten hadden we (nog) niet echt. Martijn hield niet zo van felle kleuren en ik juist wel. Onze compromis was dan ook: witte muren en gekleurde accessoires. Maar hoe ik ook los ging met mijn gekleurde accessoires, het bleef een beetje saai en kleurloos allemaal.

Daarom had ik het volgende bedacht, ik wilde kleur! En wel per direct en zo gek mogelijk. En Martijn kon er mee leven als ik dat op het toilet deed. Nou, ik denk dat hij daar achteraf spijt van had:) Want dit had ik er van gemaakt:

De tegels mochten we niks aan doen, omdat we de flat huurden. maar ik kon er natuurlijk wel leuke stickers van vissen op plakken. Een likje groene verf op de muur. Een prachtige lamp en een heus krijtbord maakten het geheel compleet. (doet wel een beetje pijn aan je ogen he?;))

We hebben er in totaal 5 jaar gewoond en de wc heeft er al die tijd zo uit gezien. Even als tegenhanger, de rest zag er dus zo uit:

In 2011 hebben we een huis gekocht, gelukkig ziet onze inrichting er nu een stuk knusser en huiselijker uit:) Binnenkort zal ik eens een paar foto’s delen!

Wat vind jij van onze prachtige wc?:) Hoe ziet jouw wc er uit?

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

handtekening

 

4 gedachten over “TBT: onze wc

Geef een reactie

