Nieuw blogadres

Hoi. Wat leuk dat je er bent!

Vandaag een kort berichtje op dit blog. Ik heb er voor gekozen om verder te gaan op een eigen domein. Ik blog al heel veel jaren op allerlei verschillende weblogs.

Zo was er web-log, punt en later blogspot. Sinds kort heb ik een wordpress.com blog en daar ben ik erg blij mee, maar na al die jaren wil ik wel heel graag een eigen plekje op het web.

En dat is nu gelukt! 🙂 –> http://www.bymirandaa.nl

Daar staat vanaf nu elke dag een artikel klaar zoals je van me gewend bent. Zie ik je daar? En volg je mijn nieuwe adres ook via bloglovin?

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot zo op mijn nieuwe site 🙂

handtekening

4 gedachten over “Nieuw blogadres

  1. Nicole

    Je kunt bloglovin’ je adres laten veranderen he.. zo gaan je volgers automatisch mee. Veel handiger! Dan verlies je geen volgers.. En leuk.. nu ook je eigen adres…

    1. bymirandaa Berichtauteur

      oh dat wist ik helemaal niet! Ik heb er gisteren wel mee zitten prutsen maar kreeg het niet voor elkaar…. heb nu 2 adressen op 1 account geregistreerd staan, ook niet zo handig. Ga nog maar even verder zoeken hoe dat moet dan! Bedankt voor de tip!

Geef een reactie

